Pages

En sultende matentusiast




Pga sykdom tåler ikke kroppen annet enn riskjeks og havregrøt kokt på vann fortia. Jeg savner så å SMAKE ting, legger basilikumblader på riskjeksen og kanel og honning på grøten desperat etter å kjenne noe smak.

Når jeg blir frisk skal jeg lage...

Enchiladas og burritos med skikkelig ekte krydder, no taco miks her. frisk koriander, chili,spisskummen,nellik..mmmm

Og noe indisk kylling med raita inntil

ogog italiensk pizza, og pastaretter og spise OSTER og drikke vin og lage meg en heeeeerlig dessert. Noe med sjokolade og bringebær. Forslag? kanke google etter oppskrifter, altfor fristende

btemplates

3 kommentarer:

Kathrine sa...

jeg foreslår at du ikke spiser alt på en gang så vi slipper å se deg innlagt på sjukehus.

:p

men vi eter sånn potetpizza i italia, ja? og masse digge greier på elba mens vi godsnakker med murre

Marit sa...

skal ta deg med ut å spise noe skikkelig digg når du blir bedre ;)

Sol sa...

jeg stemmer JA til alt dere sa :):)

Legg inn en kommentar